مینویسم برای زندگی

خرید بک لینک

امروز بدجوری دلم هوای امام رضا رو کرده بود..

میدونم غریبه..

ولی اینجا توی ایران بیشتر از هر جایی اون رو دوست دارن..

تسلیت،تسلیت،تسلیت

+ نوشته شده در چهارشنبه دهم آذر ۱۳۹۵ساعت 17:13 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

فردا روز دانشجو هست.دوستانی هستن که بر بنده منت میذارن و با اینکه دانشجو هستن به وبلاگم سر میزنن و نظرات خودشون رو میدن..هم اکنون زمان تشکر از اونها هست..امیدوارم لحظه لحظه پویش علم برای شما لذت بخش باشه و در زندگیتون بتونین از اون استفاده کنین..پس چنین روزی بر همه مبار ک باد..+ نوشته شده د مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

امیدوارم روزی برسد:دستم را بالا ببرم و بگویم نه این برای من نیست.این با تفکر من در زندگی نمی سازدروزی برسد که فریاد بزنم آری دوستت دارم برای همیشه...زمانی باشد که به یک مسافرت طولانی بروم و رنج سفر و زندگی را متوجه بشم..بچه حیوانی را بغل بگیرم و به او شیر بدهم تا دنیای آنها را متوجه بشم..یک روز مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

بدتر از این نیست که در جمعی باشی و تنها باشی

و بهتر از این هم نیست که تنها باشی و همین احساس رو داشته باشی که در جمع باشی مثل کتاب خوندن که انگار همراه نویسنده در حال قدم زدن هستی و نویسنده قسمتهای مختلف زندگیشو به آدم نشون میده...

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و پنجم آذر ۱۳۹۵ساعت 20:42 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

زمونه زمونه بدی شده..هر گناهی که بخای دیده میشه و انسانها نسبت به گناه حساسیتی نشون نمیدم..دروغ،ریا،فحشا،...دیگه راحت شدیم در حالیکه گریبان همه ما رو این مشکلات خواهد گرفت..من توی زندگیم از خدا خواستم منو با ظرفیتم آزمایش کنه ،چون هر لحظه احساس لغزش میکنم..و از خدا خواستم همیشه گمنام باشم.چه م مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

شاید بر حسب جبر روزگار و شاید بخاطر خوش شانسی من صبحها سر کارم میرم.توی زمانی که بیشتر مردم خوابن و شب زنده داری میکنن به نظر صبح بیدارشدن یک نعمته چون بلند شدن سر صبح موجب سرحالی انسان میشه و باعث میشه که آدم به کارهاش برسه وگرنه بلند شدن ساعت ۱۰ هیچ فایده ای نداره و کل زمان مفید روز از دست میره.. مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

فردا اولین روز سال جدید میلادی هست.

سال جدید رو به همه و بالاخص هموطنان مسیحی عزیز تبریک میگم.

وقتی میگم سال جدید میلادی یاد بابانویل و دخترک کبریت فروش و ... می افتم..

امیدوارم سال جدید سال صلح برای همه مردم جهان باشه...

+ نوشته شده در جمعه دهم دی ۱۳۹۵ساعت 19:37 توسط شکارچی لحظه ها |
مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

تجربه نوشتن وبلاگ رو در سالهای پیش دارم...اون زمان مینوشتم از حرفهایی که باید زده میشد و در مورد مسایل جامعه مینوشتم.مسایلی که معضل همه بود و در حقیقت درد اون به همه تسری پیدا میکرد.ابتدا بسیار ساده مینوشتم ولی بعد مدتی نوشتنم وزن پیدا کرد و دوستانی هر چند اندک پیدا کردم..تا اینکه بلاگفا کرش کرد و مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

در زندگی ما انسانها افراد زیادی رو میبینیم با روحیات مختلف.با تفکرات متفاوت.افرادی که با یک حرف به پاره ای از آتش تبدیل میشن..و افرادی که بهشون هر چی میگن با خنده جواب میدن و سعی میکنن جهت حرفها و رفتارها رو عوض کنن و در حقیقت به تلطیف محیط میپردازن..حقیقت داستان اینه که هر کسی با رفتارهاش درون خود مینویسم برای زندگی...

ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:49

صفحه بندی